onsdag den 3. april 2013

Velkommen til min blog

Hej og velkommen til min blog!!

Her på siden kan I finde mit bud på, hvordan vi (to voksne og en baby) får en husholdning til at hænge sammen for 100 kr om dagen. Aftensmåltiderne er bygget op omkring 2 x to-personers måltid som spises to dage i træk. (læs mere under fanen Kød-Fisk-Vegetar-Rester)

Derudover har jeg også lavet et budget for singler - dog er det sat en lille smule højere rent økonomisk - med et budgetloft på 500 kr om ugen. Her er aftensmåltiderne bygget op på samme måde som ved budgettet ovenfor - dog kun 1 x to-personers måltid som spises to dage i træk.

En rigtig god idé når det handler om at sparre, er at få brugt alle de råvarer som man i forvejen har i hjemmet. Undgå derfor at købe ris, pasta og andet hvis det allerede er i hjemmet. Selv har vi lige holdt navnefest - og der var en del madvarer i overskud. Denne uges madplan og budget, er bygget op omkring de varer vi allerede har liggende.

Jeg har dog alligevel valgt at lave et madbudget i denne uge for alle de ingredienser som skal bruges i retterne.

Rigtig god læselyst!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar